• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Bestellen & retourneren

HANDIGE INFORMATIE OVER BESTELLEN EN BETALEN

Moet ik verplicht een account aanmaken?
Nee hoor, niets is verplicht. U kunt in de Blessurehoek webshop ook bestellen als “Gast”. U hoeft dan geen account aan te maken en heeft dan ook geen gebruikersnaam of wachtwoord. Bestelt u vaker bij Blessurehoek dan adviseren wij om een account aan te maken. U heeft dan makkelijk toegang tot de bestelgeschiedenis en –status en hoeft niet bij iedere bestelling alle gegeven in te voeren.

Hoeveel bedragen de verzendkosten bij een bestelling?
De verzendkosten in Nederland en Belgie bedragen slechts € 4,95. Vanaf € 70,00 leveren wij gratis. De verzendkosten worden slechts eenmalig (per bestelling) in rekening gebracht. Ook als uw bestelling niet in één keer wordt bezorgd.

Wat is betalen met iDeal?
Wanneer u betaalt met iDEAL kunt u vertrouwt, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde Internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Wanneer u internetbankiert kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u uzelf daarvoor hoeft aan te melden. U kunt iDEAL gebruiken wanneer u internetbankiert bij ABN-AMRO, Friesland Bank, ING, Rabobank, ASN Bank, Triodes Bank, Regiobank, Knab Van Lanschot Bankiers en SNS Bank. Daarnaast kunt u betalen met Credit Card, PayPall en Mister Cash (voor Belgische klanten).

HANDIGE INFORMATIE OVER BEZORGEN

Hoe snel wordt mijn bestelling bezorgd?
De gemiddelde levertijd bedraagt momenteel 1-3 werkdagen. Wij leveren een belangrijk deel van het assortiment uit voorraad. Bestellingen die voor 17:00 geplaatst worden en op voorraad zijn versturen wij dezelfde werkdag. De bestelling wordt door PostNL bezorgd bij het opgegeven afleveradres binnen Nederland en België. Is een product niet op voorraad dan informeren wij u hierover binnen 24 uur.

Kan ik bestelde artikelen ook op een ander adres laten leveren?
Ja, het is mogelijk om de bestelling op een ander adres af te laten leveren. U kunt dit aangeven tijdens bestelprocedure bij het afleveradres. U kunt dit per bestelling wijzigen t.o.v. het standaard afleveradres.

Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet aanwezig ben?
Bent u niet aanwezig op het tijdstip van bezorging, dan ontvangt u een kaartje met aanvullende informatie over de bezorging. Het kan ook gebeuren dat PostNL de bestelling aanbiedt bij de buren. De bezorger laat dan ook een berichtje achter bij welke buren de bestelling is afgeleverd.

Mijn bestelling wordt in delen geleverd. Betaal ik dan meer verzendkosten?
Nee. Wanneer u de artikelen in één keer besteld hebt, betaalt u ook maar één keer verzendkosten. Wij proberen wel de bestelling in één keer uit te leveren.

HANDIGE INFORMATIE OVER RUILEN EN/OF RETOURNEREN

Bij Blessurehoek kunt u gekochte artikelen ruilen of retourneren binnen 14 werkdagen, ingaande de dag van ontvangst. (Herroepingsrecht) Binnen deze 14 werkdagen kunt u het artikel bekijken, beoordelen en/of passen zoals u ook in een winkel doet, tenzij anders vermeld.

U kunt het artikel ruilen of retour sturen in de – voor zover redelijkerwijs mogelijk – originele staat en fabrieksverpakking, inclusief compleet ingevuld retourformulier en bijgevoegde pakbon. Wij accepteren enkel onbeschadigde en ongedragen artikelen. Passen valt hier vanzelfsprekend niet onder.

Bij elke levering ontvangt u een pakbon en retourformulier. Om gebruik te maken van uw herroepingsrecht, is het voldoende om alleen het retourformulier mee te sturen. Plak op de retourzending de bijgeleverde adrescoupon. (Deze coupon vindt u op het retourformulier.) Geef hierna het pakje af en laat het voldoende frankeren bij het dichtstbijzijnde postkantoor of servicepoint van uw pakketvervoerder.

Let op: risico en kosten m.b.t. een retourzending zijn voor uw eigen rekening. Wij raden u dan ook aan uw pakket met een track & trace code te versturen en deze code goed te bewaren. Wij brengen geen portokosten in rekening om uw bestelling opnieuw op te sturen wanneer u een artikel wenst te ruilen.

download retourenformulier

Retourbetalingen
Wanneer wij uw retourzending in goede orde hebben ontvangen, staat het verschuldigde bedrag binnen 10 werkdagen op uw rekening.

Ondanks onze uiterste zorg en controle is het mogelijk dat u na aankoop een materiaal- of productiefout ontdekt. We raden dan ook aan de geleverde artikelen direct na ontvangst goed te controleren, voordat u het product draagt. Op alle producten hanteren wij een garantietermijn van 6 maanden.

Klachten die wij niet kunnen vergoeden zijn slijtage en door een verkeerd gebruik veroorzaakte gebreken die de fabrikant of Blessurehoek/Disporta niet verwijtbaar zijn. In geval van klachten of garantiebepalingen kunt u contact opnemen met onze klantenservice, via 013 544 20 32.

Let op: Voorkom dat u producten wast in de wasmachine. Gebruik een handwas! Raadpleeg de wasvoorschriften voor braces en compressieproducten. Twijfelt u? Neem dan contact op met onze klantenservice via: 013 544 20 32.

Retourneren via adres:
Randmeer 12
5347 JW Oss
Noord-Brabant, Nederland

Herroeping
U kunt ook door het invullen van het modelformulier aangeven dat u gebruik wilt maken van het herroepingsrecht. U bent echter niet verplicht het modelformulier te gebruiken, want ook zonder het formulier geldt het herroepingsrecht.

formulier herroeping

Met het toepassen van het herroepingsrecht vervalt niet uw eventuele betaalverplichting. U dient wel binnen de gestelde termijn te betalen. Is door het retour verwerken in onze administratie een tegoed ontstaan dan storten wij dit direct terug. Het bedrag staat binnen enkele dagen, doch uiterlijk binnen 10 werkdagen op uw rekening.

 


BewarenBewaren