Klantenservice
0
Sluiten

Categorieën

Filters

    Bestellen

    HANDIGE INFORMATIE OVER BESTELLEN EN BETALEN

    Moet ik verplicht een account aanmaken?
    Nee hoor, niets is verplicht. U kunt in de Blessurehoek webshop ook bestellen als “Gast”. U hoeft dan geen account aan te maken en heeft dan ook geen gebruikersnaam of wachtwoord. Bestelt u vaker bij Blessurehoek dan adviseren wij om een account aan te maken. U heeft dan makkelijk toegang tot de bestelgeschiedenis en –status en hoeft niet bij iedere bestelling alle gegeven in te voeren.

    Hoeveel bedragen de verzendkosten bij een bestelling?
    De verzendkosten in Nederland en Belgie bedragen slechts € 4,95. Vanaf € 100,00 leveren wij gratis. De verzendkosten worden slechts eenmalig (per bestelling) in rekening gebracht. Ook als uw bestelling niet in één keer wordt bezorgd.

    Wat is betalen met iDeal?
    Wanneer u betaalt met iDEAL kunt u vertrouwt, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde Internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Wanneer u internetbankiert kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u uzelf daarvoor hoeft aan te melden. U kunt iDEAL gebruiken wanneer u internetbankiert bij ABN-AMRO, Friesland Bank, ING, Rabobank, ASN Bank, Triodes Bank, Regiobank, Knab Van Lanschot Bankiers en SNS Bank. Daarnaast kunt u betalen met Credit Card, PayPall en Mister Cash (voor Belgische klanten).

    HANDIGE INFORMATIE OVER BEZORGEN

    Hoe snel wordt mijn bestelling bezorgd?
    De gemiddelde levertijd bedraagt momenteel 1-3 werkdagen. Wij leveren een belangrijk deel van het assortiment uit voorraad. Bestellingen die voor 17:00 geplaatst worden en op voorraad zijn versturen wij dezelfde werkdag. De bestelling wordt door PostNL bezorgd bij het opgegeven afleveradres binnen Nederland en België. Is een product niet op voorraad dan informeren wij u hierover binnen 24 uur.

    Kan ik bestelde artikelen ook op een ander adres laten leveren?
    Ja, het is mogelijk om de bestelling op een ander adres af te laten leveren. U kunt dit aangeven tijdens bestelprocedure bij het afleveradres. U kunt dit per bestelling wijzigen t.o.v. het standaard afleveradres.

    Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet aanwezig ben?
    Bent u niet aanwezig op het tijdstip van bezorging, dan ontvangt u een kaartje met aanvullende informatie over de bezorging. Het kan ook gebeuren dat PostNL de bestelling aanbiedt bij de buren. De bezorger laat dan ook een berichtje achter bij welke buren de bestelling is afgeleverd.

    Mijn bestelling wordt in delen geleverd. Betaal ik dan meer verzendkosten?
    Nee. Wanneer u de artikelen in één keer besteld hebt, betaalt u ook maar één keer verzendkosten. Wij proberen wel de bestelling in één keer uit te leveren.

    HANDIGE INFORMATIE OVER RETOURNEREN vindt u hier!

    Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergenMeer over cookies »